Forum akademia sojuszu Droga Honoru Strona Główna
»
Art - school
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Co nowego?
----------------
Witam Wszystkich !
Gra
Statystyki
Forum
Komunikaty
Gra i komunikacja
----------------
Masz pytania? Nie krępuj się!
Surowce
Wojna Światów
Gracze
O sobie samym
----------------
Charakterologicznie
Zainteresowania
Art - school
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
kosteq
Wysłany: Pią 18:01, 15 Lut 2008
Temat postu:
Sek w tym, że nie lubie stawiać przecinków lub czasem robie zamiast "ó"- "o". Po prostu czasem nie wciśnie się dobrze klawisz^^
S...
Wysłany: Wto 18:53, 06 Lis 2007
Temat postu:
nie czepiaj się błędów ortograficznych
ty też je popełniałeś
Pozdrawiam S...
kosteq
Wysłany: Czw 20:10, 19 Lip 2007
Temat postu:
A wiec:
Art jest świetny tylko jest jeden problem.
Jesteś dyslektykiem czy co ? Pisałeś to w biegu? Czytam sobie, a tu takie bledy:
1
Cytat:
durzej
2
Cytat:
nie zawuedzie się
Jak wspominałem art jest swietny, nie mogłbys to wkleić na forum ogame./ Ocena według mnie 6/6
Gość
Wysłany: Pią 15:13, 18 Maj 2007
Temat postu: Czas na skubanie
Mamy przyzwoitą flotkę i sąsiada który trzyma surówkę na planecie ... czas wyjaśnić mu jak funkcjonują prawa dżungli
1) SKANUJEMY
zawodnika, jesli nie udaje nam się "prześwietlic go na wylot" i nie mamy pełnych wiadomości szczegulnie o badaniach ( najważnejsze są parametry bojowe ) nie ma sensu wysyłać coraz to większej ilości sond tylko na planetę którą chcemy zaatakować. Szukamy reszty jego planet i mooników i puszczamy po 1-ej sondzie, następnie wybieramy tę planetę gdzie % wykrycia był naj mniejszy i dopiero tam próbujemy dowiedziec się wszystkiego o celu.
2) PRZYGOTOWANIE TERENU
.Często obrona bywa za silna jak na naszą flotę ale przezorni mają kilka rakietek międzyplanetarnych. Jako pierwsze cele polecam powłoki ( strasznie mieszają podczas ataku floty ) a następnie idzie w ruch speedsim i symulujemy co rozwalić mięso ( WR, LL ) czy Plazmy i Gausy zależnie od posiadanej floty i strat jakie wylicza speedsim.
Jesli mamy rakiet na jeden nalot proponuję tak je wysłać aby przyleciały do celu na kilka... kilkadziesiąt sekund przed atakiem floty, wtedy nie zdąży odbudować obrony.
3) SKŁAD FLOTY
najlepiej dobierzemy na speedsimie ( minimalizując straty ), Jeśli surówki na planecie jest naprawdę durzo i żal byłoby to zostawic innym puszczamy kilka fal w kilu sekundowych odstępach - jeśli mamy dość liczną flotę.
4) ODROBINA OSTROŻNOŚCI
przed atakiem MUSIMY SIĘ UPEWNIĆ że cel nie zrobił "podstawki" ( nie przysłał posiłków lub jesli ma depozyt sojuszniczy nie przylecieli mu na pomoc koledzy ), wysyłamy sondty szpiegowskie tak aby raport dostać max. na 20-30 sek przed wejściem naszej floty ( lub jeśli net dobrze ponyka mniej ). Jeśli mamy moona i na nim falangę to nic nas nie zaskoczy ... chyba że atakujemy księżyc a cel ma teleporty. Atak na takiego moona to prawdziwa rosyjska ruletka i zabawa dla ludzi o mocnych nerwach i durzej flocie w rezerwie
5) BEZPIECZNY POWRÓT
amerykańscy policjanci mawiają że służbę kończą dopiero gdy bezpiecznie wrócą do domu, z atakiem jest tak samo. Jesli przelot naszej floty ( dość licznej ) odbywa się pod zasięgiem moona innego gracza może on nas zezłomować "na powrocie". Jak ? Falanga pokaże mu z dokładnością do 1-ej sek. o której wrócimy. On puszcza za nami flotę która atakuje nas 1-5 sek po naszym powrocie na planetę przy taim wyliczeniu czasu ataku daję 5 % prawdopodobieństwa że ktoś poderwie flotę i ucieknie przed atakiem. Dobrze jest startować ( jeśli mamy wybór ) z planety o przyzwoitej obronie i mieć jakąś flotkę w rezerwie.
Jeśli ktoś ma moona i chce pogadać o tym jak go eksploatowac niech pisze na priv... nie zawuedzie się.
Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin